Cansu239 Kızlar bugün öğlen karnımın üzerine düştüm Beton zemine acayip acıdı sol kasığım falan da ağrıdı hemen uzandım akıntım kanamam falan olmadı ama karnım hala biraz ağrıyor bebeğim de sürekli hareket ediyor eşi aşağıda olduğu için korkuyorum birşey olmuş mudur sizce
Bulantii Cansu239 benve imkanın varsa doktora görün ultrasonla bakılması gerekebilir ciddi düşmüşsün. Kaç haftalıksın bu arada?
Alyami Cansu239 bence doktora git ne nolur ne olmaz cnkü 8 yıl önce annemde karnının üstüne düştü ve maalesef kaybettik kardeşimi😔 İnşallah bir sorun olmaz saglıkla kucagına alırsın ama yinede git derim canım hem seninde için rahat eder 🙏
brcaky Canım geçmiş olsun öncelikle, normalde kanaman yoksa ve bebek hareketliyse sorun olmaz ama bu bizlerin bileceği bişey değil maalesef bence doktorunada danış yanlış bişey söyleyip vebal almayalım
Cansu239 brcaky teşekkür ederim sağlık ocağında ebeyle görüştük birşey olmaz istirahat et dedi ama içim rahatlamıyor bi türlü
brcaky Cansu239 vallahi ben o ebelere asla güvenemiyorum mutlaka bizden bilgili hepsi ama kadın doğum doktoru daha iyi olur🙏🏻