MiyaseGnel Cinsiyeti kız olup güzelleşen var mı hani genellıkle erkek bebek guzellestırır derler ya malum herkes farklı yaşadığı için merak ettım öyle olan var mı 🙂
GkeCanKaran MiyaseGnel benimde kızım oluyor hayırlısı ile ama hiç çirkinleşmedim aksine güzelleştin diyolar.bende bunu düşünerek diyorum acaba erkek mi ama bence herkeste farklılık gösteriyor.☺😍
Rabiss0 Benim kizim oluyormus bugun ogrendim 5.ay doldu ama yuzum sivilcelendi boynumda lekelenmeler meydana geldi boyle siyah camur gibi duran. Kiz anenin guzelligini alir derler oyle olduk sanirim benim yuzum cirkinlesti 🙈 @MiyaseGnel
Biology26 Benimde kızım olcak yüzümde sivilce hiç çıkmadı ama böyle çil gibi bişiler çıktı biraz. Onun dışında çirkinleştim mi bilmiyorum ama kilo aldığım için kendimi beğenmiyorum 😅