Summuc Hanımlar 9 +1 günlük gebeyim 1 saatlik bir yolculuk yaptım biraz yoruldum eve geldiğimde koyu sarı hafif bir lekem gelmişdi ama sarıydı ne kahverengi ne kırmızı yaşayan varmı kendimi yorduğum icin mi geldi aceba 😞
sercen Summuc bende onu yaşadım çok az gelmişti benim enfeksiyon çıktı sen korkma ama genede git dr enfeksiyon da olsa tehlikeli çünkü
EbruHafsa Canim kokmuyorsa normal olabilir ama sen yinede bir doktoruna danis. Enfeksiyon da olabilir
Summuc Bugün muayene oldum enfeksyon cıkmadı ama gelince böyle oldu cok yürüdüğüm veya ayakta kaldığım zaman geliyor sanki sarı leke biraz akıntı tarzında