Akduygu 3 hafta önce ağrı ateş kusmayla gitmiştim bi hafta hastanede yattım sağ böbreğim 22 milim büyümüştü. 2 haftadır iyiydim bugğn kontrolde 15 milime düşmğş dedi doktor. Şansa akşam ağtı başladı yinee.. Yaşayanlar nasıl idare ediyor?
merveunal Akduygu bende yaşadım çok zor Allah yardım etsin ilkinde 24 saat sancı çektim gece hastanede kaldım serumlarla ikincisinde 3 gün çektim bu agrıyı bebek büyüdükçe böbreklere baskı yapıyor dediler günde 5 litre su içip bu agrıyı çekeceksin dedi doktor
Akduygu merveunal bende 5 lt içiyorum hep soluma yatıyorum. Sol omzum felç oldu artık ama ağrıyor ve 22. Haftada başladı doğuma çok var 😣
Glsacar32- Bende 34 haftalığım bende de aynı durum var sağ böbreğimde bol bol su içiyorum ve o tarafa yatmamaya çalışıyorum
Akduygu Glsacar32- bende aynı şeyleri yapıyorum ağrıyor yinede sizin az kalmış Allah yardımcınız olsun. Benim 22.haftada başladı. Korkuyorum ister istemez..