Zerrin_ merhaba canım bende rahim filmi çaktırmıştım geçen yıl ağustosta perde var dendiği için ama bişey çıkmadı canımın yanacağını bildiğinden anestezili istedim aklında bulunsun idrar yolu enfeksiyonu olabiliyor sonrasında normalde rahmi filmi çektirenlere antibiyotik başlatılırmış ama doktorum vermedi bende de bir hafta sonra enfeksiyon oluştu. İki ay sonra hamile kaldım şimdi 28 Haftalık bebeğim tüplerin biri hafif kapalı olduğunu ve filmden sonra açıldığını söylemişti doktor