Zehra1109 son bi kaç gündür çok felaket mide ağrısı ve yanması çekiyorum. Bugün gidip gaviscon aldım doktoruma danışıp. Hiç bir şey iyi gelememişti. Elma yedim, leblebi yedim, salatalık yedim her şeyi yaptım bana mısın demedi. Gaviscon şurup şu an tek çarem.