Sinem67 Kızlar 36+1 oldum. İmperial de dogum yapmayı düsünüyorum. Dogum yaparken odalarda iki hasta oluyrmus dogru mu nasıl o zaman eşleriniz yanımızda olcak. Dogum yapan veya bilen var mı