Gulsumhira benimde plansız bir gebelikti, 28 haftalığım hala kabullenemiyorum bazen. Korkuyorum. İsteyip istemediğimi bilmiyorum. Kucağına alınca değişir diyorlar. İnşallah…. Kötü bir anne olur muyum diye düşünüyorum.. Öyle kafam çok karışık. Bazne unutuyorum bende, sonra birden bi hareket dan diye ediyor, gerçekleri hatırlıyorum, sonra böyle düşünüyorum diye kendime kızıyorum..
Çok karışık..