Cansummm Erken enfeksiyon mantar yada böbreklerde sorun olması demek muhtemelen enfeksiyona bağlı o şekilde çıkmış olabilir. Doktorunuza sonucu gönderin gerekli bir tedavi var ise başlar en azından
Erken Cansummm bugün yaptırdım da en erken yarın gidebilecek aklıma takıldı akşam akşam . 1 ay önceki değerimde normal lökosit yazıyordu. Bugünkünden 2-3 epitel yazıyor bu farklılık aklıma takıldı
asligkts Erken benim bayağı enfeksiyonum var şuan hala var hamilelikten önce fitil kullandım sonra tek kullanımlık toz verdi doktor ama bol bol su içip idrar sık çıkarsan geçme olasılığı çok çok yüksek
asligkts Erken He geçmezse de hamilelerin kullandığı fitil var benim kullandığımı hamile bayanlar kullanıyor genellikle ondan verir doktorun
Babybel Erken canım günde 3,-3,5 litre su içip hala enfeksiyonunuz mu var. Of ben 3,5 litre suyu Hayatta içemem vücudum hiç su kabul etmiyor . Enfeksiyon yüzünden anca sürüne sürüne 1,5 litre suyu zor içiyorum 😞😞Ne yapıcaz bu enfeksiyonla🤕🤕🤕
asligkts Erken dert yapma ben fitil kullandım krem soğan kürü çok kullandım geçmedi detaylı Bi kontrol ettiricem ama yediklerimiz içtiklerimizden oluyor hatta affedersin iç çamaşırdan bile oluyor iç çamaşırları yıkarken yumuşatıcı kullanmayın
Erken Babybel evet canım ben de şaşkınım WC ye de çok sık çıkıyorum . Hamilelikte enfeksiyon kolay kapılıyor diyorlar sanırım ondan. Hamile değilken hiç enfeksiyonum çıkmadı
Erken Babybel ben maşallah çok seviyorum suyu. Bir de kullandığım hapım çok vitamin kan sulandırıcı Demir vs her hapla 2 bardak içsem zaten bolca içmiş oluyorum.kendine ayrı şişe alırsan çok su içersin. Normalde ben de bardaktan su içmeyi sevmediğimden az su içiyorum
Enguzelhediym Babybel bende aynıyım canım . 1.5 zorluyorum. Hem ilaç kullandım hem tek kullanımlık antibiyotik hemde fitil fakat hala var.. bebeğe zarar gelmesin de gerisi önemli değil ama işte erken doğuma sebep oluyormuş. 24 haftalık olduk inşallah geçer.
Erken Busratm hamilelikte akıntıların başlangıç haftasındayım aslında . Ondan olabilir mi acaba? Bulunduğum haftada akıntılar normal diyordu doktorum da
Busratm Erken Hamilelik dışında da epitel çıkabilir. Epitel çıkması için gözle görülür bir akıntıya gerek yok.
Babybel Erken ben İnan altın su şişesinde bile içsem içemiyorum su miğdemi bulandırıyor ve boğazıma takılıyor bu hayatım boyunca hep böyleydi 🤕🤕ama sevindim en azından siz seviyormuşsunuz
Erken Busratm anladım içim rahatladı sağolun. Gece bana zehrolacaktı . Modum düştü sabahı zor etcektim de rahatladım
Babybel Erken zaten bebeğim için işte 1,5 litre bi tane de soda İçebiliyorım inanın oda ne zorluklarla içiyorum 🤕🤕 ilk bebeğimi enfeksiyondan kaybetmiştim o yüzden çok korkuyorum 🤕