Kaderkaplann diyanetin aciklamasini okuyun lutfen. Bebegimiz onceligimiz, gebelere farz degil. Oruc tutmak vucudu dinlendirmektir, saglik sihhattir. Ama bizden beslenen bi yavru varken, hem onu hem kendimizi riske atamayiz. Bu vebali kimse almamali. Hele ki 11 haftalik bebek cok suya ihtiyac duyar, iftarla sahur arasi degil gun icine yayilmis su tuketimi onemli bebek icin. Gecen bi bayan yazmisti, ilk gebeliginde oruc tuttugu icin erken dogum yapmis. Bebegin suyu azalmis. Kaza etme sansimiz var, dinimiz bize bu ayricaligi veriyor icimizde yavru buyuten anneler olarak. Lutfen dogru olani yapin.