Az önce komşum getirdi Gayette bi tabağı oturdum yedim . Hamilelikten öncede hiç böyle yememiştim tane şeklinde yapardı annem öyle yerdik . Ama okudumki baklayla ilgili zehirlenme yapabileceği, bebeğe zarar verebileceği yazıyor. Bilgisi olan var mı ? 😔