Aysenur94 Tatlı bi kaşınma vardı krem sürmek için açtım baktım, göbeğimin sağ yanında küçük küçük kırmız çizgiler oluşmuş. Günde 2 defa kremliyorum ama işe yaramadı demek ki. Bu aşamadan sonra ne yapmam gerek bilgisi olanlar yazabilir mi ?
Bbsraa Aysenur94 çatlıyor benimde çatladı kasinmamasi için uğraşırsın canım ne yapsan da karin gerilip büyüdükçe çatlıyor. Bana burda bir arkadaş aloe vera önerdi bide zeytinyağı. Kaşımamak için
zeynepdemirtaserol Aysenur94 kaçıncı haftanızdasınız? Badger markasının organik kremini kullanıyorum çatlama problemi yaşamadım deneyin isterseniz daha da ilerlememesi için
Aysenur94 Bbsraa direk çiçekteki jeli mi yoksa aleo veralı bir krem mi önerdi? krem önerdiyse ismini söyler misiniz
Lfsfn Aysenur94 ben frei oil yağ kullandım çok da tavsiye ediliyordu. Ama işe yaramadı çatladım 32+2 hamileyim
Cilemkarasu Ne yaparsanız yapın birşey farketmiyor. En başından beri kullansanız da yine de çatlıyor. Tatlı izler olarak kalacak artık 🤗
Aysenur94 zeynepdemirtaserol 35+0’dayım gayet iyi gittiğini düşünürken küçük küçük kızarmış. Bakayım o dediğinize de