Deletedmom316 Kizlar hamile kaldiginiz ay adete kaçgün kala kasikta agri yada sızı hiss etmeye başladiniz acaba??
Greyy90 Deletedmom316 canım ben de 4,5 gün öncesinden başlamıştı regl ağrısı gibi sancılar ki normalde bir gün öncesi olurdu bende öyle uzun uzadıya olmazdı hatta bende evlendim değişti heralde onun etkisi diye düşünmüştüm ama gebeliktenmiş meğersem
Wonderanne Deletedmom316 adetken sanciliydim adet bitti yine de sancım bitmedi son adetin ilk günü ile uyumlu bir bebek anlamadım ben ne zaman kaldığını 😅
ilayy Adete 15 gün kala kasiklarim agriyordu ara ara kramplar giriyordu Bende adetim yaklastigi icin oluyor sanmistim meger bebekmis 🤗
Deletedmom316 ilayy ☺🤗 çok guzel benimde yumurtlamadan bu yana hafiften agrilar var yumurtlamanin 4 cu gunu hafif kasik agrilarim oluyor bu ay ovulasyon testi yaptim Allah nasip ederse beklemedeyim
Meerryy Deletedmom316 ilayy aynen benim de öyle ya şişkinlik ve kasık beş ağrısı adetten çOk önce başladı o kafamı karıştırıyor ama başka belirtim yok yani bilmiyorum inşallah nasip olur hayırlısı ile sağlıkla isteyen herkese. 2 3 mayısta adet olmam lazım test yapsam yarın 5 gün var çıakr mı ki normal test :/
Deletedmom316 Meerryy erken yumurtlama olmuşsa çika bilir ama benim gibi geç yumurtladiysa anca adet gunde yada adet gununden 1 2 gun geçtiktem sonra cikar
ilayy Meerryy Allah gönlüne göre versin cnm bnm sen yinede kendini kesin bebektendir diye sartlandirma hayal kirikligida cok kötü 1 sene Yasadim bunu
Deletedmom316 Meerryy yumurtlamanin 9 cu gunu bile çook silik goren bir arkadaş vardi burda yani elinizde 2 tane varsa yarin ilk idrarla yapin
Deletedmom316 Meerryy ❤nasl istersen kardesim ovulasyonmu yapmiştiniz? Bende yaptim adetin 18 ci gunu yumurtlama 19 da çatlama gordum adetime 10 gun var
Meerryy Deletedmom316 evet canım ovülasyon yaptım ilk defa bu ay. Benim de 6 gün var adetime. Belim, karnım ve kasıklarım öyle bir ağrıyor ki batmalar oluyor