__birafitap__ Kızlar 5+6 haftalık olduk bugün ve bu akşamdan beri dayanılmaz bel ağrım başladı kasıklar da ara ara sızlıyor hiç yoktu bugün başladı korkuyorum ya
Eemmyy __birafitap__ canım benimde 4 We 5.haftada belim çok ağrıyordu. 6.haftadan sonra tamamen geçti. Şimdi 7+2 haftalık olduk şu an da acayip mide bulantısı We halsizlik war