damla_1 İyi akşamlar geçen hafta değerim 3030 gelmişti 5 haftalık kesen küçük gözüküyor demişti haftaya tekrar gel demişti yarın 6+2 olacam tekrar Gidecem acaba bebekte gözükür mü😐
glsahbaydemir damla_1 benim 6+2 görünüyor canım 4 haftalıkken benimde görünmemişti bugün kalp atışını duydum şükür 🙏 hepsi aynı olmuyor tabi 7-8 haftada görende var
zeyzey95 damla_1 karnından gözükmezse mutlaka alttan baktır canım ben 6+5 de alttan baktırdım kalp atışını gördüm
damla_1 İnşallah yarın bende keseyi görürüm doktor keseyi daha net görürüz ama kalp atımı için daha erken demişti geçen hafta