Ben bugun seker testine gittim 25+2 yim 1039gr olmustu.
23+3te gittigimde 660 gr di iki hafta arasinda bol meyve bol haslanmis yumurta ceviz badem findik peynir yogurt yedim.
bundan sonra sonrada boyle devam edicem insallah boyle guzel gider cunku damarlardaki kan akisi yavas zayif bebek olabilir belki doktor demisti detaylida 19.haftada .