Saliha110 Iyi aksamlar bugun alttan muayene etti doktorum bebegi goremeyince 6 haftalik gebeligim az once kahverengiye yakin bir akintim oldu biraz tedirgin oldum ultrason sonrasi bu akinti normal mi acaba
Erken Saliha110 evet normal . Zaten alttan muayene sonrası kimi doktor kahve akıntın olabilir korkma diyor bende de oldu
Saliha110 songul_onur icimi rahatlattiniz suan acaba diyorum jelin akintisi mi oldu hafif sarimtirak bir akinti
Kzbn123 Benimde ultrason da görünmedi altdan bakıldı bazı doktorlar narin o kanama olmadıkça sıkıntı yapma inşallah sağlıcakla kucağına alırsın