Tugba553 Şu mübarek günlerin hürmetine rabbim şifa versin tez zamanda kavuşup evinize dönmeyi nasip etsin inşallah 😔
Emin_e mirayfth ben dogum yaptığımda bir hanimla tanismistim ikiz bebekleri 550 gr dogmustu ve iyiye gidiyorlardi… sonra hastanede karsilastim taburcu olmuslar insallah sizin bebeginiz de iyi olur en kisa zamanda… o süt sagiyordu bebeklerine, hep ya Şafi ismini okuyordu aklinizda olsun..
Kiwi12 mirayfth inşallah hastaneden sağ salim sağlıklı bı şekilde çıkar annesine babasına kavuşur yavrunuz Rabbim uzun hayırlı ömürler versin Rabbim yardımcınız olsun inşallah bişey olmayacak😊içini ferah tut iyi düşün
Kiwi12 mirayfth inşallah hastaneden sağ salim sağlıklı bı şekilde çıkar annesine babasına kavuşur yavrunuz Rabbim uzun hayırlı ömürler versin Rabbim yardımcınız olsun inşallah bişey olmayacak😊içini ferah tut iyi düşün
Adedul Merak etmeyin prematüre bebekler çok daha hızlı büyür, geçer bile yaşıtlarını üzülmeyin☺️ Çok da ufak değil, ayrı kalmak üzücü ama artık çok daha ufak bebekler küvezde iyileşiyor.üzülmeyin💓
Semiha89 mirayfth cokgeçmiş olsun. Nasılsınız peki normal dogum mu yaptınız? Sütünüz gelmeye basladı mı? Bende 31+4 de dogurdum 1440 gram benmki de küvezde… 25 nisan da dogurdum 4 gün oldu ancak sütüm de gelmedi makine ile sagmaya calısıom. Sizin geldi mi Sütünüz? küvezde mama ile mi besleniyor?
Semiha89 Beyzasahin merhaba benim hiç erken dogum riskim yoktu 31. Hf kadar ufak bi kanamam bile olmadı… Ancak 31+4 de suyun gelmesi ile kendimi dogumda buldum…
eminee0707 mirayfth canım benim geçmiş olsun ve gözün aydın diyiyim çünkü bende 1 hafta önce 31 haftalık doğum yaptım oglum suan kuvezde ve kilo kayip ediyor doktor normal dedi ama benim içim el vermiyor Rabbım hepimizin yardımcısı olsun yavrularımıza şafi ismiyle şifa versin biran önce çıkarlar ınsallah 😔 coook zor cook seni cok iyi anlıyorum suan aynı durumdayız
Semiha89 eminee0707 merhaba cok gecmiş olsun bende aynı 31. Hf dogum yaptım bebeğim kuvezde sizin sütünüz geldi mi?
eminee0707 Semiha89 çok şükür yavaş yavaş geliyor çünkü doktor bana 2 saatte bir sağ dedi uçları kötü oldu ama ben dayanmaya calisiyorum mecbur yavrum için canım
Neshuldem mirayfth Rabbim şifa versin inşallah en kısa zamanda toparlar ve sağlıcakla alırsın kucağına.
Yel282828 Beyzasahin canım çok geçmiş olsun youtube dan takipteyim seni çok üzüldüm hastalanmana erken doğum riskin varmı..dualarım.seninle🤲🤲😊