bana da ıkınmamam icin vermisti. herkes icme bagirsak tembelligi yapar dedi ama kullandim ben bir on beş gun falan. milletin bildigini doktor bilmiyo mu sanki diye.
sonra baktim tuvalete cikmam rutine dondu, icmemeye basladim, baktim icmezken de artik cok zorlanmiyorum, biraktim icmeyi.
arada kendini dene onsuz yapabiliyor musun diye. yapabildigini fark ettiginde icmezsin, yapamadığında icersin ondan sonra.
ven artik cok nadir, iki uc gun tuvalete cikmadiysam falan iciyorum sadece, onu da pek yasadigim olmuyor zaten.