BerilinAnnesi Mrb arkadaşlar 36 haftalik hamileyim 39.haftada yani 30 nisan da sezaryen olucam inşallah, bende panik atak var genel düşünüyorum ama yine de yaşayanlara sormak istiyorum genel nasıl oluyor ve hangi anestezi şeklini öneriyorsunuz?
deryaersin BerilinAnnesi genel anestezi de bebek de anestezi etkisi altında oluyor ama epudral ya da spinal de bebek anestezi den etkilenmiyor genelde uyuyo olduğumuz için bebeğin doğum anına şahit olamıyoruz ama diğerlerinde normal doğum gibi her anını görüyoruz
Deletedmom35 Ben doğum yapmadım ama sezeryan olsam spinal isterim hem o anı yaşarım görmüş olurum bebişi doğar doğmaz tabi korkmazsanız eğer spinal tercih edin hem bebek genel anestezi de etkileniyor
Tugba46 Ben ilk bebeğimde spinal di kızlar ama uyuşmadım. Vücudum kendiliğinden titreme hali aldı . O yüzden narkoz uyguladılar. Uyandığımda herşey bitmişti. O an çok sinir oldum hiç bişey duyamadım göremedim diye hırsımdan ağladığımı çok iyi biliyorum. Sıkıntı yoksa bence spinal genel anestezi mecbur kalınırsa uygulanmalı bence