Toksoplazma negatif. Yani çiğ ya da az pişmiş et yememem gerekiyormuş Ayıptır söylemesi akşam kıymalı pide yaptım. Kıymayı kavurmadan fırında 230 derece pişirdim . Az tadına baktım ama bana çok İyi pişmemiş gibi geldi Yemeyi bıraktım yarım çay kaşığı kadar anca yemişimdir . Bebeğime bişey olur mu? Vücudum bu mikrobu almadığından toksoplazma testim negatif çıkmıştı . Çok Korkuyorum