Emineakyoll Kızlar merhaba …30 haftalık ikizlerime hamileyim …Bugün kontrolüm vardı gitmişken doğum ücretini de görüşelim dedik tek doğum 4300 ikiz doğum 6500 dediler şok oldum 😱 arada büyük fark var …Anadolu yakasında önerebileceğiniz doktor ve hastane varmı?
zeyzey95 Emineakyoll Pendik Medipol var canım canan hanım oraya da bi sor fiyat istersen sezeryan 2250ydi en son
Denizkaplan Emineakyoll ikiz dogum olunca ıkı keremı kesıyorlarmıs ya ne sacma 6500tl nedır keske devlette kaydınz olsaydı orda ilgi alakada cok guzel oluyordu benm suan gttıgm hastane pandemı hastanesı devletle paralel gdyordum dyormkı ıyıkı devletedw baslamısm devlette vıruslu hasta yok sadece dogum uzerıne
Arzutlc VLD-61 ben pınar çakmak da doğum yaptım tam bir normal doğum taraftarı ve çok tatlı bi kadın ama coronodan dolayı çalışıyormu bilmiyorum
cerenmavzer Gültepe Özel Levent Hastanesi Dr. Nihal Çetin e gidiyorum. Normal doğum 3200 Sezeryan 4200
Sevcanyigit Ben çamlıca erdem hastanesine gidiyorum biz normal doguma 1300 sezaryene 1700 fiyal aldık tek gebelik ama bi arayıp sorun bilgisini verirler