Sefiriniizi canım benim ,ben bu serumu çok araştırdım kesinlikle kullanmak istiyorum çünkü embryonun tutunmasına çok yararı oluyor ikinci tüp bebek denemesi için bekliyorum doktorum herşeye gerek yok diyen yüzeysel bir doktor malesef ama bir şekilde ikna etmeye çalışacağım 🙏