dilansavs Kızlar 10 haftalik hamileyim karnım cok cıktı bu hafta 6 aylik gibi oldum ilk hamileligimde 5.ay çıkmıştı karnım hic doktorada gidemedim virusten dolayı.. İkiz gebelikten korkuyorummmm…
Zeliha3457 dilansavs benım de gazdan dolayı bırden bıre sısmıstı ama sen yınede gıt bı gozuk canım cocuk ne durumda ılaclarını yazdırıp kullan
Burcu1991 dilansavs benimde aynı 9 haftalik hamileyim ama 4 aylık gibi duruyor ikinci gebelikte erken cikiyomus diye okumuştum.bide gaz falan olabiliyor bazı zamanlar daha şiş oluyo bazende küçük görünüyor değişiyor benim yani
ozgeyns dilansavs benim de öyle fazlasıyla cıktı doktorum ıc karnın dar olabılır ve zayıf olduğun ıcın erken çıkmıştır dedi