Game Merhaba anneler 39+6 olduk ama hala sanci vs.hic bisey yok doktorum 40′da hastaneye yatis yaptircak ama normal olsun istiyorum var mi benmle ayni durumda olan?
Syma95 Game 40+0 oldum hiç belirti yok .perşembe kontrolum var bakalım belki o zaman suni verirler bilmiyorum
Seccadmv Game bende aynu sen haftadayim 2haftadir 1parmak acilma ile geziyorum bu gun doktor haftanin sonuna anca olur dedi tabi ben hazirlikli gitmisdim tum morelim bozuldu
Suhedq Game 39+1 olduk bır aydır gıtmıyorum doktora ne yapsam bılmıorum sancılar olıuyo ama yalancı vurup gıdıyo gunde bı kac kez artık kale bıle almıyorum cunku bıtıyo
Aslivns0 istanbullugelin_ Canını fazla sıkma 37. Haftada 1cm açılmam vardı 39+4 oldum ama hiçbir belirti yok yarın kontrolüm var bakalım nolcak yani ne zaman canları gelmek isterse o zaman gelcekler 😊
mrymry0101 Game bnde 40+1 im kasık agrısı dısında tık yok bende taktım kafaya ne zaman gelecek diye 🙁