Bende ilk zamanlar hep Sevilay hanıma gittim fakat hiç vitamin hap yada tahlil yaptırmadı en son diş tedavisi için danıştım hiç ilgilenmedi bile , o yüzden İlknur hanıma geçtim şimdilik gayet memnunum ilgiliydi bebeği ultrasonda severek konuşarak gösteriyor