CgdmZtrk Masal6161 tabiki oldu. Ama bana çok şekerli geldi onun yerine ben MAGOSİT hap kullanıyorum içmesi daha kolay ve daha etkili gibi
ozlemoz13 Masal6161 35+2yim hala kullanıyorum, bir ara bitmişti 2 gün kadar kullanamadım öyle şiddetli ağrılarım oldu ki o zaman kıymetini anladım 🙈
Hduygu Masal6161 ben 32.haftamdayım hala kullanıyorum. Onu kullanmadığım gün bacaklarıma kramp giriyo. O ilaç bana çok iyi geliyo hiç ağrım yok o ilaç sayesinde çok şükür🥰
Minikkusum_ Masal6161 ben başta her gün kullanıyordum ağrılarımı dindirdi ara sıra yine kasılmalar oluyor içiyorum kesiyor kasılmayı ağrıyı falan
Demircimom ozlemoz13 merhaba hergün mü içiyorsunuz bana doktor hergün içme ileride daha çok ihtiyacın olacak dedi :)
Demircimom ozlemoz13 son aylar da daha çok ağrı oluyormuş o zaman hergün kullan dedi bende arada içiyorum ama şuan bile çok ağrıyo 😐
ozlemoz13 Demircimom maşallah 🥰 ben sanırım 25-26 gibi başlamıştım, o yüzden doktorunu dinlemekte fayda olduğunu düşünüyorum. Zaten kontrollerinde ağrın, sancın olduğunu dile getirirsen ona göre doz ayarlaması yapar bence ☺️
ozlemoz13 Twinsmomtwoboy ben tek doz kullanıyorum günde, akşamları yemekten bir saat sonra tercih ediyorum
Twinsmomtwoboy ozlemoz13 bnde sadece aksam bi kere bndemi bi gariplik var dicektimmki ayni kullaniyomusuz 😊