merveandkoala Gebeliğimi yeni öğrendim ve beta hcg 4 gün arayla 103-1715 çıktı ve bebeğimi sağ kasığımda hissediyorum. Sağ tarafıma dönerek uyuyamıyorum sağ bacağımı kırarak dahi otururken zorlanıyorum bu tarz şeyler yaşayanlar var mı aranızda ya da bu hissettiğim şeyler doğru mu psikolojik mi ? Teşekkür ederim herkese sağlıklı bir gebelik diliyorum. Sevgiler
zeyzey95 merveandkoala canım bebeği hissetmen tek kelimeyle imkansız. Benimde başlarda sol kasığıma kramp giriyordu ara ara ama o hareket değil yani 16 haftaya kadar falan hissedilmiyo genelde. Bebek yerleştiği için oluyor o ağrılar
misra88 merveandkoala psikolojik görünüyor çünkü bebeği şua an ultrasonda görmek bile zor. Sadece kasık ağrısı ya da idrar yolu enfeksiyonum olduğumda da alt karnım çok ağrır benim öyle bir şey olabilir
merveandkoala Tuselizya35 sağ tarafıma yerleştiğini hissediyorum, bebek ile ilgili bir hareket vs değil hissettiğim oraya yerleştiği için mi sağ tarafıma yatamıyorum diye düşünüyorum. Yanlış izah etmiş olabilirim 😬☺️ Teşekkürler 🙏🏽
merveandkoala @misra88#sağ tarafıma yerleştiğini hissediyorum, bebek ile ilgili bir hareket vs değil hissettiğim oraya yerleştiği için mi sağ tarafıma yatamıyorum diye düşünüyorum. Yanlış izah etmiş olabilirim 😬☺️ Teşekkürler 🙏🏽
merveandkoala @Zynpbckci#sağ tarafıma yerleştiğini hissediyorum, bebek ile ilgili bir hareket vs değil hissettiğim oraya yerleştiği için mi sağ tarafıma yatamıyorum diye düşünüyorum. Yanlış izah etmiş olabilirim 😬☺️ Teşekkürler 🙏🏽
tusey34 merveandkoala aynı şeyi ben de hissediyorum 10 haftaya geldim ve hep sol tarafımda bi dolgunluk hissediyorum bebek sanki oraya yerleşti gibi ama bilemiyorum Bu hafta randevum var dr sorucam
merveandkoala tusey34 ilgin için teşekkür ederim 🙏🏽 Ben bebek hareketi değil, sadece sanki yerleştiği yeri hissediyorum sağda olduğu için bu hissiyat sağıma yatınca da sağ kasığım ağrıyor . Sanırım sağ tarafımda 🤗🥰