Hasret_13 7 aylık gebeyim Dexday ağrı kesici kullansam birşey olur mu cidden dayanamıyorum çok ağrım var 😢😢
zeyzey95 Hasret_13 o ilacı bilmiyorum ama bildiğim parol kullanılıyor hamilelikte doktora sormadan kullanmayın bence bizim dememizle. Instagramda Dr. Çağrı gülümser var ona mesaj atıp sorun cevap veriyor
Tatlisannedilekk Hasret_13 hamileler sadece parol içebiliyor diğerleri zararlı, benimde migrenim var çok zor oluyor ama bebişlerimiz için dayanmak zorundayız
CgdmZtrk Hasret_13 ne ağrınız var? Doktorum bana çook şiddetli ağrılarda buscopan içebilirsin demişti. Ama çoook ağrın olması lazım. Parol içebilirsin sadece. Doktoruna sormadan bişey içme
Evita Hasret_13 yanlış bir ağrı kesici bebeğine zarar verebilir. Biz de doktor yazmadan kullanmıyoruz. Doktorlar da parol dışı bi ağrı kesici verdiğini duymadım.