durununannesi34 Doktorum az önceki kontrolde birikmenin olduğunu fakat korkulacak bir durumun olmadığını söyledi. 3 hafta sonra tekrar gelin takip edelim dedi. Benim içim rahat etmedi yine de. Bu durumu yaşayan oldu mu aranızda ?