Sevoeco25 ben geçen 2 gün önce test yaptim silik cikti avülasyon yaptim az koyuydu dün bugün test yaptim birşey yok ve adet olmadim günü gününe olurum 2 gün olcak bugünle 16 nisan yumurtlama gördüm 17 18 19 gün değerlendirdim
zeyzey95 Sevoeco25 canım senin test bozuk gibiydi. Sürekli aynı postu açıyorsun bu kadar kafana takacağına kan ver yada erken gebelik testi al yap kurtul bence
Pcoslubiranne Sevoeco25 gebelik olsaydı daha koyu şekilde çıkardı yeni yaptıgınızda.Diğeri bozuktur muhtemelen.
Tugce28 Sevoeco25 erken gebelik testi daha net bir şekilde çıkıyor birde onu dene canım iki gün önce silik çıktıysa
Sevoeco25 zeyzey95 bu korana yüzünden gidemiyorum yoksa gitcem çevrem de anlatacak kimsem yok ondan buraya yaziyorum