Uzm-Nurse Kızlar merhaba, yakın zamanda doktora gidip elinde ultrason görüntüsü olan var mı ? Doktor benim keseme normalden farklı dediği için diğer keselerle farkı görmek istiyorum
sinber Uzm-Nurse öncelikle gözün Aydın canım Bak bnm kesem gibi ama doktor farklı vs demedi bi önceki hafta yuvarlaktı kalp atışını duydun mu
Gulsum_coskun Uzm-Nurse Canım bak bende şuan 9 haftama giricem Allahın izniyle 6 haftalıkken devlet hastanesine gittim ordaki doktor kesen boş dedi ilaç vermedi hic bir açıklama bile yapmadı ordan hayal kırıklığıyla çıktım eşim hemen özele götürdü özeldeki doktorum aynı gün içinde bana bebegin kalp atışını dinletti ve progestan iğne ve vitamin verdi bana evet bebek şuan çok küçük ama kesen boş deil dedi bebeğin küçük olmasida normal bu haftalarda tabikide dedi ama düşük tehlikemin olduğunu söyledi ve kesinlikle ayakta çok durmamak gerektiğini sadece tuvalete falan giderken kalkmami söyledi Allaha şükür dediklerini yaptım dinlenmek çok önemli 6 haftalıkken gittim şuan 9 haftaligim gecen gün gene kalp atislarini dınledik ve büyümüş biraz dualarını eksik etme dua herşeyin ilacı ve kesinlikle 2. Bir doktora danışmanı tavsiye ederim hemen 1 doktora takılı kalma doktorunu iyi seç
Gulsum_coskun Uzm-Nurse evet canım biraz farklı görünüyor kese bende aticaktim resim ama atamıyorum burdan resim 🤦♀️
Uzm-Nurse MerveA2020 __birafitap__ Gulsum_coskun doktor da öyle söylüyor çok korkuyorum 😢😢 lütfen dua edin Kızlar bana
sinber Uzm-Nurse 7+4üm foto 6+6 nın kesen aşağıdaysa dikkat et dinlen bol su iç ilişki için sormuşsundur muhtemelen aşağıda olunca izin vermiyorlar progestan vs verdi mi kalbi duymana çok sevindim kuzum rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah bu günler geçiyor stres olma ki hormonlar etkilemesin
Uzm-Nurse sinber benimde 6+3 e ait dün gittik doktora evet ilişki yasak . Üzülüyorum birşey olur mu diye inşallah güzel haberler ile dönerim . Sanırım benim kese daha basık ? Doktor bebek büyüdükçe kesen düzelebilir belki dedi
Uzm-Nurse sinber ilaç vs hiç birşey vermedi kuzum bir kanaman yok kesene de müdahale edemeyiz bekliycez dedi doktor
sinber Uzm-Nurse görüntü kalitesi biraz düşük gibi geldi bana bir de probu tuttuğu yerdeki görüntüde farklı olabiliyor usg cihazı daha iyi olan bir özele gitsen mi acaba
sinber Uzm-Nurse progestan önlem amaçlı veriyorlar genelde rahim güçlensin diye illa kanama olmasını beklemiyorlar kontrolün ne zaman
Uzm-Nurse sinber öyle mi dersin sanırım haklısın . Zaten eşimle başka hastaneye gidip devam etme kararı aldık :(
sinber Uzm-Nurse yani 2 hafta uzun bir bence ve görüntü gerçekten iyi değil benim iki kürtajım var ya şuan sorun olmadığı halde doktorum her hafta çağırıyor Medicalparka gidiyorum görüntü çok net bnm kese fotosu fasulye gibi görünüyor ama probu dik açıyla bastırdığında yuvarlaklığı da görünüyor ve progestan başladı her ihtimale karşı rahim daha güçlü olsun diye yani ihtimalleri göz önünde bulundurarak ilerliyoruz bu 4.hamileliğim kızım 8 yaşında Kadın doğumla uzun süre haşır neşir oldum ve bence başka bi doktora gitmen gerektiğini düşünüyor ve hissediyorum bence çok daha güzel haber alacaksın böyle kalitesi iyi olmayan usg sonucu doktor direk kürtaj demişti ama şuan çok şükür sorun yok
sinber Uzm-Nurse aynı sonuç bile çıksa ben emin olmak adına başka bir doktor görüşü daha alırdım şahsen