Burcuyyy 34+2 haftalık hamileyim bende. Benimki de 10 Gün ilerde. Ilk başta 10 haziran gözüken doğumum 20 mayıs gözüküyor şuan. Tabi allah bilir ne zaman olcak ama benim de şuan erken gelcek gibi gözüküyor bide suyum azalmış nstye giriyorum haftada bir. Bisey olmuyo yani ama tabiki kilosundna dolayı daha erken doğabilir. Kilosu düşük olunca solunum sıkıntısı vs olduğu için kuvoze gidiyo bebek ama doktorum bana seninkinin kilosu iyi dedi. Yanı önde olması geride olmasından iyidir. Siz hazirliginizi ona göre yapın ilerleyen günlerde.