Kizlar bugün aradilar doktorda seker yükleme testi yüksek cikmis yarin tekrar gidicem 157 cikmis sizce cokmu fazla Ben anlamiyorum cok bir bardak birsey icirdiler sonra bir Saat sonra Kan aldilar yarin ac karnina gel dediler tekrar alicaklar kan sonra yine birsey iciricekler galiba ve tekrar kan alicaklar …
bilgisi olan yazabilirmi