Yasanixxxx Bayanlar 6+3 üm sarımsı akıntım zaten vardıda bugün daha faazla ve cok kötü kokuyor igreniyorum. Kendimden ve migdemi bulandırıyor sizdede varmı böyle durum…
AtaMommy Yasanixxxx muhtemelen enfeksiyon veya mantarın var doktoruna söyle tedavi edilmediğinde düşüğe neden olabiliyor çünkü önemli gebelikte normal olan akıntı kokusuz ve beyaz olandır
izmirlih35 Yasanixxxx vardı ilaçlı tedaviye başladık şimdi yok çok şükür. Doktorunuza danışın düşüğe neden olabiliyor önlem alınmadıiunda
Yasanixxxx AtaMommy mantar zaten vardı hiç gecmedi bende ilaclarda kullandım ama gecmedi yarın doktora gidecegim ozaman söyleyim doktora