Kızlar 36 Hafta bitti. 37. Haftada bugün muayenem yapıldı. Kendinizi rahat bırakınca daha rahat. Benim ikinci çocuk olduğu halde biraz ağrı oldu ama çok az. Katlanılmayacak, dayanılmayacak hiçbirşey yok.
Benim doğum sancılarım çıkıyor nst de. 3cm açılmam cıktı 38. Hafta gibi de doğar gibi dedi doktor. Sancılarımı bekleyeceğim. 🤗