Elifece ben şampuanda MUSTELA kullandım. Eczanelerde satılıyor, biraz pahalı ama baya uzun gidiyor. Diğerlerinde hep kimyasal var. Deterjan olarak hacı şakir rendelenmiş beyaz sabun, yumuşatıcı olarak da uni baby kullandım. Ama yumuşatıcıyı ilk yöarda çokta kullanmadım açıkcası hacı şakir mis gibi yapıyordu 🙂