imrangulll Normal nefes alırken bir sıkıntı yok ama derin nefes alırken ve gülerken sağ göğüsümün altı acıyor. Bu bebek büyüdüğü için mi aranızda olan var mı? Yoksa 2 aydır boğazlarım şiş ve burnum tıkalı ondan dolayı olabilir diye doktora gidicem🤯 14+5
incikinannesi imrangulll Benim de bir ara öyleydi canım üşütmekte oluyor diye biliyorum ince giyinmekten ceyranda kalmaktan sıcak havlu koyabilirsin bana iyi gelmişti 🤷🏻♀️Devam ederse tabiki git doktora
Saadet26 Benımde aynısı sağ gögüsümün altı yanıyor acıyor otururken hatta bazen yatarken acıya uyanıyorum
imrangulll incikinannesi Birazcık geçti evet kesinlikle geceleri kısa kollu yatıyorum eşim kızıyor ama çok daralıyorum 🥴 Malum güneşe aldanıp balkonda oturmak var birde kaç gündür hava kötü diye balkona çıkmıyordum 1-2 saat oturdum ağrı başladı😣
incikinannesi imrangulll Hımmmm kısa kollu için henüz erken bence ben hala hırkalar giyiyorum🤭 kendine dikkat etmelisin sıcak tut vücudunu ayaklarını dilerim hemen geçer ağrın 🥰