Bende medarı ilknur hanıma gittim dün ilk kez. 6.haftamdayım.ilk öğrenince gittiğim devletteydi ve moralimi alt üst etmişti ama ilknur hanımda bir o kadar motive etti.
Benim de bir sorum olacak bey hekimbaşı sevilay bozkurt’a gıden var mı?
Yahut ebeleri hakkında medarı hastanesinin ebeleri iyi mi?