Doktorları dinleyin derim benim doktorum 8 ila 12 kilo arası almanı ideal görüyorum senin için dedi ama ben pek umursamadım. Büyük hata olduğunu şimdi anlıyorum. 14 kilodan sonra çatlaklarım başladı, şuan 35. haftadayım yürümek yatakta dönmek hatta nefes almak bile güçleşti. Hepsinde aşırı kilonun büyük etkisi var. Ayrıca bebeğim 2 hafta önden gitmeye başladı, doktor normal dogum yapman zor diyor. Sürekli şekerden şüpheleniliyor. Test yaptirdim çıkmadı diyorum o zaman gizli şeker vardır deniyor o da ayrıca insanı strese sokuyor. Burada bir grup hamile arkadaş “amaaann nolucakmış canım bebekler iyi olsun da varsın kilomuz fazla olsun” diyor da o iş öyle değil işte. Fazla kilo hem size hem bebeğe zarar! Ağzınıza attığınız her şey de bu yediğimin bana ve bebeğime ne faydası var diye hesap yaparak yemenizi tavsiye ederim. Bir süre sonra zararlı hic bir sey yemek gelmiyor içinizden. Ben geç kaldım, pişmanım arkadaşlar…