Kızlar ben de çarşamba günü serklaj olacağım. Rahim ağzı uzunluğum 31 mm e düşmüş. Mecburen tek başıma gideceğim operasyona, eşim oğlumla kalmak zorunda. Çocuklar dışarı çıkamıyor biliyorsunuz ve burda kimsemiz yok. O üzüntüyle doktora sormayı unuttum operasyon ücreti ne kadar ödediniz acaba, aşağı yukarı aynıdır sanırım, ona göre hazırlıklı gideyim ben de…