Gijok canım ne güzel rahat geçiyor demekki gitmemişsin. Ben bulantı kusma mide ağrısından 2 güne bi hastahaneye iğneye seruma gidiyorum 12 haftalığız ama en son kendi doktoruma ağlayarak attım kendimi midemi alın benden yoksa doğuramıcam diye. İhmal etmesen iyi olur imkan yaratsan özel araba varsa kızın annen arabada bekleyebilir sen iki dk çıkar muayene olur inersin çok imkanlarını da bilmediğim için bişey diyemiyorum rabbim sağlıkla aldırsın kucağına düiük filan olsa bilirdin kalbi de dursa seni zehirlerdi bence ama yinede ihmal etme tabi☺️