Benim oldu çarpıntı problemim, 12. Haftadan sonra başlamıştı, kalp atım sayısının kaç olduğu önemli dedi doktor, 130 ve üzerine çıkarsa seni de bebeği de yorar,ilaç gerekebilir dedi, kardiyolojiye yönlendirdi, eko yapıldı, eko normal çıktı, takibe aldılar, sonra tekrarlamadı, bol su tüketin, ateş ,enfeksiyon durumları çarpıntı yapabiliyor, onların olmadığından emin olun, mutlaka kardiyoloji görsün, devam etse bile gebelikte rahatlıkla kullanılabilecek ilaçlar var , en kötü ihtimal o ilaçlardan başlıyorlar, üzülmeyin, stres yapmayın( doktor olduğum için biraz detaylı açıkladım)