Herkesee merhabaa bugün 37+1 oldum kontrolde doktor bebeğin kafasının büyük olduğunu normal doğumda zorlanıcağımı söyledii aslında çatımda müsaitmiş ama cumartesi tekrar bakıp pazartesi sezeryan için gün vericekk. Böyle bi durum yaşayan oldumu bebeğin kafası haftasından büyük olan hanımlar varmı