Kızlar kesemizi gördük bugün çok şükür 2 kayıp sonrası 3.gebelik kalpleri durmuştu inşallah bu güzel gider Oksapar 0.6 iğne +Progestana başlattı doktorum önceden 0.4 kullandım durmuştu yine 4.5 haftalıkmişız son adetim 25 mart ile uyumlu imiş vitaminleri mi 1 aydır kullaniodum b12 iğne+D vitamini+Folidoce Folik asit+Coraspirine devam dedi rabbim bu kadar şey kullanıyorum yüzümüze güler inşAllah rabbim tüm herkese nasip etsin sağlıcakla gelip kucagimiza alabilelim inşAllah🥰🙈🤲🎈