19+4 haftalık hamileyim ikizlere. bu gün kontrole gittiğimde bi tane bebeğin çok aşağıda olduğunu söyledi. Rahim ağzına baktı bir sıkıntı olmadığını söyledi.ancak korkuyorum. Çok zor şartlarda hamile kaldım. Başına böle bişet gelen varmı? Zamanla yukarı çıkarmı sizce bebek?