Kızlar merhaba 40+5 im yarın doğuma giriyorum Allah nasip ederse oğlumla kavuşuyoruz😍🙈 Çatım dardı bebek kanala inmiyordu normal doğum için bekledim çok direttim normal olsun diye ama gelmedi kanala inmedi daha fazla riske atamam dedi doktorum Yarın alıyorlar Sezeryan ile Dua edin bana ne olur 🙏🏻🥰