Ben ilk dozumu dün oldum,25. Haftamdayım. Tam 4 hafta sonra 2. Doz için çağırdılar. Benim gittiğim sağlık ocağında içerde 1 hasta varken 2. Hastayı almıyorlar o yüzden tedbirlerimi alıp gittim ben. Aşı önemli sonuçta 2. Dozunu yaptırdığın zaman yenidoğan tetanozuna karşı bebeğini de korumuş oluyorsun