İyi yada kötü denilmez bu süreçte. Olabiliyor ileri olması yada geri olması değişebiliyormuş zamanla da. Bende 12+6 ydım bugün gittim 13+6 çıktı ikili test için son gün gelmişsin dedi yaptık hemen. Ancak biraz daha geç gitseydim 3 lü veya 4lü yapılacaktı. Bir sıkıntı yok bence kafaya takmayın