Sultankaraaslan 39+6 Doğum yapamıyorum sancım falan Yk ne yapmalıyım önerisi olan lütfen yazsın egzersiz olur yiyecek içecek olur tüm fikirlere açığım çok korkuyorum normal olsun istiyorum .
hilal_yener Sultankaraaslan bu squat varya onu yap sürekli canım tabi karşında insan olsun eğilip kalkamazsın tek başına yada biyere tutunarak yap
Maymom Sultankaraaslan canım ben daha doğurmadım ama son haftamda bol bol hurma yiyip çömelerek temizlik yapmayı squat çekmeyi merdiven inip çıkmayı yani erken gelmesin diye yapmadığım bi çok hareketi yapmayı düşünüyorum bunları yapabilirsin
ozlem_1990 Ben bugün çatı muayenesi oldum 3 cm açılma vardı. İkinciler daha kolay oluyor galiba. Ilkinde benim açılma ve sancı yoktu suni sancı verdiler.
Sultankaraaslan Selinglr iki gün sonra tekrar nst için gel dedi yine gidince diyebilir bugün 39+6 olmuştum